Sanatorium Uzdrowiskowe ZNP w Nałęczowie

Rezerwacja i warunki płatności

Zawarcie umowy o świadczenie usług na pobyt sanatoryjny pełnopłatny następuje po dokonaniu rezerwacji i jej potwierdzeniu poprzez terminową wpłatę zaliczki w wysokości 300 złotych od osoby.

Rezerwacje przyjmuje oraz dodatkowych informacji udziela recepcja Sanatorium:

tel. (81) 501 47 05    w godzinach od 6:30 do 22:00

Zaliczkę należy wpłacić w terminie 7 dni od dnia dokonania rezerwacji na nasze konto bankowe:

BS./NAŁĘCZÓW    67 8733 0009 0000 1821 2000 0010

Na przelewie w pozycji "Tytułem" proszę podać imię, nazwisko adres i termin pobytu. Pozostałą kwotę należy uiścić najpóźniej w dniu przyjazdu. Brak wpłaty upoważnia Sanatorium do odmowy przyjęcia gościa.

Akceptujemy karty płatnicze: VISA, VISA ELECTRON, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro. 

 

Warunki rezygnacji:

Gość może odwołać rezerwację, składając oświadczenie w formie pisemnej lub mailowo na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

  1. W przypadku rezygnacji zgłoszonej na więcej niż 30 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu (decyduje data stempla pocztowego) Sanatorium zwraca całą zaliczkę potrącając 50 zł od osoby tytułem opłaty manipulacyjnej.
  2. Rezygnacja z pobytu na mniej niż 30 dni przed rozpoczęciem pobytu, skutkuję pomniejszeniem wpłaconej zaliczki o 50%.
  3. Rezygnacja na mniej niż 14 dni skutkuje zatrzymaniem wpłaconej zaliczki w całości

W przypadku rezygnacji w trakcie pobytu kuracjuszowi nie przysługuje zwrot za niewykorzystane świadczenia.

 

Formularz rezerwacyjny

...